La Noche de los Testeos

20768

El sábado 23 de enero, el Colegio de Bioquímicos de Chaco participó de “La Noche de los testeos – test de VIH” que se realizó en la Plaza 25 de Mayo, en la localidad de Resistencia.

De la jornada participaron el Dr. Horacio Rusconi y el Dr. Ezequiel Grinberg, en representación del Colegio, y estuvieron encargados de supervisar toda la actividad organizada junto a la Asociación HF y la Dirección de Laboratorios del Ministerio de Salud Pública del Chaco.

13 COMENTARIOS

1. I?m no longer sure the place you are getting your info, however great topic. I must spend a while studying more or working out more. Thanks for great info I used to be looking for this info for my mission.

2. Its like you learn my thoughts! You appear to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you simply can do with a few percent to drive the message house a bit, however instead of that, this is great blog. A fantastic read. I’ll certainly be back.